fredag 18 april 2014

Två månader har gått!

Min bror upplyste mig för ett tag sen om jag hade tänkt på att sista gången jag skrev här var den 18/2! Nu två månader senare tänkte jag ta mig i kragen, har dock skrivit så ett par gånger... Men jag ger det ett försök till i alla fall.
 
Den 18/2, när jag skrev inlägget så visste jag inte att mamma skulle ringa senare på kvällen/natten och meddela att pappa hade somnat in. NU orkade han inte kämpa längre, men han har det kanske bättre där han är nu (vad vet jag). Nu sitter jag här två månader senare med lillebror i famnen och tänker på att han aldrig kommer få den lyxen som storebror fått, att ha lärt känna sin morfar.

      
 
Pappa kommenterade alltid när jag hälsade på att jag hade blivit tjock och varje gång fick jag äran (eller hur man nu ska uttrycka sig) att berätta att han skulle bli morfar igen och han blev lika glad varenda gång <3  
 
Världens snällaste pappa, jag saknar dig<3



 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar