tisdag 18 februari 2014

Sitter och myser med Harry i soffan framför Bamse. Kan va så att han har hittat en ny favorit, det har länge varit Pippi och byggare Bob, men nu står Bamse högt på listan! 

För tillfället så tar jobb det mesta av min energi och det lilla som är över får familjen hålla till god med❤..

Ses en annan dag!

Nu får vi se hur det går.. Idag på jobb så sparkade jag boll med några barn. Men för att inte riskera något så stog jag på samma ställe och sparkade bara när bollen kom till mig, men så när jag skulle ta emot bollen så hände något!! Det bara knakade till i bäckenet och nu har jag lite bekymmer att gå.. Blir nog ett samtal till mvc imorgon. Bebisen är vild och galen som vanligt och igång i ett! På fredag väntar ett mvc besök och den eviga väntan fortsätter. Harry pussar, lyssnar och pratar ofta med magen, han verkar ha koll på läget 😉. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar