måndag 6 januari 2014

Nytt år

Jaha nu är det nytt år och med det kommer nya utmaningar. Inga direkta nyårslöften avlade jag i år heller. Jag klarar mig rätt bra utan dem. 
Det nya året firade vi hemma tillsammans med Savanna och hennes familj! Det var mycket trevligt och kvällen gick som vanligt alldeles för snabbt. 


Men nu när jul och nyår är över börjar även ledigheten lida mot sitt slut! Denna julen gottade jag mig i nästan tre veckors ledighet men den tiden har bara flugit förbi. Vi har inte gjort nått speciellt men jag har verkligen tillbringat all min tid med min lilla prins. 

Nu får vi hoppas att jag och min kropp håller sams så vi kan jobba i fyllt ös i tre veckor, sen väntar ytterligare en veckas semester i förhoppningsvis ett snöigt Idre! 

Denna gång har jag inte skrivit så mycket om hur jag mår och vad jag känner, men det finns helt enkelt inte lika mycket tid till funderingar. Livet springer på fortare än man kan ana och du är redan en del i familjen. Fysiskt mår jag bra, lite trött i ryggen men inget större. Känner mig otympligare än med sin bror och tycker att jag ser större ut än någonsin. Denna gången går tiden snabbare och det är inte mer än 90 dagar till du är färdigbakad! Vi längtar efter dig❤

Gott nytt år, välkommen 2014




2 kommentarer:

  1. Å läser här att ni väntar barn!! Hade jag ingen aning om- så underbart!!
    All lycka!
    När är det BF?
    Kram Emma Lorichs

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack så mycket. Det är BF den 5/4 så vi får hoppas den vill komma i tid den här gången :)
    Kram

    SvaraRadera