torsdag 23 januari 2014

Hemmamys

Idag smällde det till. Harry har varit lite si sådär denna veckan. Men det enda vi fått är en liten rinnig näsa... Fram till idag, då uppenbara sig febern... inte jättehög men ändå inget vi vill ha med oss på semestern. Så idag och imorgon blir det att kurera oss här hemma.
Det är ju skönt att vi har en glad och sprallig kille ändå :)
 
Igår var ingen bra dag. Skulle väl inte vilja påstå att det var speciellt mycket på jobb, men du var inte sammarbetsvillig under dagen. Jag hade mycket sammandragningar och det hjälpte inte mycket att vila på eftermiddagen heller. Men efter en hel natts sömn så mår jag mycket bättre. Känns lite konstigt om man jämför med när jag väntade Harry, ibland funderar jag på hur gnällig jag egentligen var eller hade jag så pass mycket mer ont med Harry. Tycker jag mest har klagat på smärtor när jag läser mina gamla anteckningar. Jaja med dig mår jag bra, vi kör väl på så länge vi kan och orkar.
Harry har verkligen förstått att det finns något där inne, han ligger gärna och lyssnar och pussar på magen och igår så låg han med rengöringsborsten till trimmern och sopade på magen. Hoppas han tycker det är lika mysigt sen när väntan är över!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar