måndag 1 juli 2013

Semester

Det är verkligen inte ofta jag orkar skriva här, men åter igen kommer en sammanfattning och ett löfte att skriva lite oftare.
Hela juni har gått sedan sist, och det har varit många roliga saker som hänt. Månaden började bra med bröllop för Sandra och Johan, supermysig vigsel och rolig fest, precis som ett bröllop ska va :)
 
Veckan efter väntades två dagar i Köpenhamn bara Martin och jag, vi strosade runt på ströget nationaldagen och på kvällen var det dags för Bon Jovi konsert i Parken, den var riktigt bra! Natten spenderades på hotell och dagen efter sov vi bort frukosten och åkte sedan hem till middag. Bägge dagarna bidrog med underbart väder som pricken över i:et <3 Harry var hemma med mormor, de var i malmö folkets park och dagen efter var de på skånes djurpark, vilket äventyr för lillkillen!!
 
Tiden går fort när man har roligt och helgen efter var det dags för ett kärt återseende på Bollerup. Det som firades var Martins 10- års jubileum, herregus tänk vad tiden rinner iväg. Det var många trevliga återseenden hyfsad mat och dans!   
Tyvärr var det för mycket roligt för vår familj tydligen för som ett brev på posten kom en kraftig förkylning för både mig och Harry, så nästkommande vecka höll vi oss hemma med feber, förkylning och hosta.
 
Väl framme vid midsommar hade sonen kvicknat till och jag kände mig ok så det bar iväg på midsommarfirande hemma hos Dan och Sanna, vi hade en mycket trevlig em/kväll. Midsommar blev också premiärtältning för Harry, vi fick användning av tältet (som inte vari uppe sedan -09) och vi sov riktigt bra :)
 
Nu är jag helt förkyldfri och harry är på sluttampen av sin förkylning. Semestern/föräldraledigheten har börjat och nu väntas 8 veckors ledighet. Vädret har ju inte varit det bäta i helgen så det kan bara bli bättre, vilket är bra!
Imorgon blir riktig familjefest här hemma, mamma, pappa, johan, alex, emilia, lena, ellinor, andreas och elsa kommer. SKa bli mysigt med lite bebismys nu när jag inte är förkyld längre :)
 
Bilder kommer snart (hoppas jag)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar